NU SKA NI FÅ VETA

VAD JAG HAR HITTAT PÅ !

Har hållt på heela veckan med att försöka få praoplats på något media ställe, nsd, kuriren, boden guiden, extra osv! Fick veta sist jag pratade med boden guiden att dom inte hade någon plats vecka 46(den vecka jag har prao). Har gormat, pratat med syon och min klasslärare. Jag fick byta vecka till vecka 47 och vara med 9:5 eller 9:6 (beroende på vilken klass som har samma NO som jag).

Pratade precis med boden guiden, OCH JAG FÅR PRAOA DÄR!

goooo elin. och syon som inte trodde ja skulle kunna förhandla mig fram till detta! GO GO GO GO MIG!

Kommentarer
Postat av: amanda

sv; föralltid <3

2010-10-08 @ 15:09:16
URL: http://amandavarupptaget.blogg.se/
Postat av: Mari

Bra gjort, gumman!

2010-10-08 @ 17:20:32
Postat av: henna

haha fan va bra elin ! ;D

2010-10-09 @ 00:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0