baaad update!


ojdå. bara 2 inlägg på 4 dagar av mig. haha, jag är kass på det hära att komma ihåg!
Vet inte om jag har skrivit att jag färgade håret i söndags, orkra inte gå och kika i gamla inlägg!

Beställde nya kläder (igen...) igårkväll , så får dom kanske så ja har dom nästa vecka!
Filip är inte här, han är hemma med sin familj ikväll, imorgon är det skolfoto som gäller för mig, så ska slänga mig i duschen å fixa lite till imorgon ikväll åså.

Om elin strömwall läser detta så ska du (om du har glömt bort det) smsa dig ikväll så ringer jag!

pusssss på allihop , och speciellt på filip!♥

Kommentarer
Postat av: elin

tycker att du borde uppdatera 32995489 ggr per dag (a) :D <3

2010-08-27 @ 07:54:38
URL: http://elinst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0