-

Snart kommer filip och hämtar mig, eller vi skulle till någontingsjön och äta surströmming med deras  släkt, jag vet inte riktigtom ja får äta det med dom ännu, haha har inte frågat, men om ja får så tacktack. hehe (a) 

Öhm frågan är om ja borde göra mig färdigt för det snart, jag tror det. Men han åkte från Kalix(?) för ett tag sedan, så jag tror väl han kmr på en kvart eller två. hih.

Åh vad tråkiga inläggen blir utan bilder. aja, bärbara datorn är liiiite seg, så blir så krongligt att hålla på att redigera bilderna bara för att få in dom här, + att det skulle ta 20tusen år för datorn att änns komma in i paint. - typ.
Föresten så kom mitt paket till ica idag, ska hämta ut det på söndag eller måndag, får se, skulle typ behöva en tröja därifrån till på tisdag, har inte riktigt bestämmt vad ja ska ha på mig då. haha.
Men ska ändå fota kläderna som ja beställde å lägga in här så du får titta på dom. hih .
Fixade precis julias naglar oxå, skulle måla dom röda men icke sa nicke det är fult. hih.

Imorgon ska vi till kusån igen jag och filip, så alla kära läsarna vet.

Det blev typ ett långt inlägg. hoppas någon orkade läsa, hih!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0