they don't mean nothing if i am without you

Skola idag, höll på att försova mig, haha.

ÅÅÅH VET NI VAD JAG DRÖMDE INATT ?

Jag och mamma och julia var i stockholm , eller, vi var i solnas galleria, nååågot stor för er som inte har varit där. Iallafall så, jag gick in i en affär coh hittade alla mina kläder "jag drömmer om", ni vet dom där kläderna man hittar på själv, och går runt och letar efter. låter lite töntigt, men vem har inte någon sånt ?
jag fick allt jag ville ha, provade och provade typ allting ihela butikeen. FATTAR NI HUR LESS JA BLEV NÄR JA VAKNADE OCH UPPTÄCKTE ATT INGENTING VAR SANT ? -.-
suck


ikväll är det träning, myys och filip kommer på ett tag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0