svar på kommentar

Heej, Vilken förening och nivå (jnr b, Jnr A o.s.v )går du i ? Kram :)

Hej! I år kommer jag tävla med Cheer future Jr Elite, tryoutade till detta lag i somras.


Förra året tävlade jag för ihopslagningen mellan ACA&ACC, vi tävlade junior fortsättning.
Men har även tävlat junior A året  före det, med spartans, från ACA.

Tänkte att jag skulle länka till tjejen jag fick kommentaren ifrån, hon verkade ha en ganska intressant blogg, skriver roliga saker om cheerleading, nyheter, och kända cheerleaders.
Hon kommer från Brommagymnasterna/Dynamites och går i deras, Diamonds, ett junior elite lag.

http://cheerleadingextreme.bubbleroom.se/

Tack Emma för din kommentar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0