svar på komentarer:>

Har fått en hel del komentarer idag, tänkte köra ett sånnt där svarsinlägg. (ahahahaha)

"LC":

HEJ, VA GÖR DU? HAR DU VARIT INNE PÅ ELINOELINIF NÅGOT PÅ SISTONE.

?

pöösspööss \LC from da hood
Svar: Hej, jag tänkte ja skulle svara lite komentarer, och nej, det är ett tag sedan ja var inne där... Tror ja ska be klubben att göra en stor"comeback"....


Albert:
tja. vgd?
Svar: läs ovaan

tjöre:
wazup
Svar: WAZZZZTZTYZZTZ UPPPP MANNNENNNN ? !

"vem vare"

vem vare såm sah elinoelinif? vem vare
Svar: Det var LC ovan. hahhahahahahahahahahahahohohihihihdoahsdo

greta magnusson

HEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: HEJ , VAD HETER DU? JO DU HETER GRETA OCH JAG HETER ELIN


adolf, sjukvårdare

HEJ JAG GILLAR DIN BLOG, DEN E SUPERBRA

tänkte bara säga det.

\hemlig stalker
Svar:Tack så hemskt mycket och jag älskar dig när du säger sådär. du är så fin adolf, tack för att du har hjälpt mig genom alltid <3333


elin äss-te


elin, saknar dig också i massor! <3

\anonym tjej94_elin_som_tycker_att_du_borde_gå_gymnasium_i_luleå_så_att_vi_har_möjlighet_att_träffas_oftare (a) <3

HAHA. du är sötis gumman. ja sakrn dig, men du vet ju vad vi pratade om nyss, såååå ;););););)haahahaha hehehe. daaaaaah.
ska lägga in en söt bild på oss. eller två om ja hittar, ja får seeee kanske hittar nå gamla bilder åså!


Bild 1: en sööööt flicka. gammal typ 2009 <3
Bild 2: 2009 på våren, sötttt!
Bild 3: HAHA jadu. posar brevid voltis
Bild 4: Superduper gammal, typ första bilden på oss, 2008 om ja inte minns fel. <3








tryck på bilderna för större

Kommentarer
Postat av: elin

haha puss på dig sötnöt<3

2010-09-24 @ 21:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0