Don't wait for the perfect moment ,take the moment and make it perfect !

är lite nere idag, men man har ju såna dagar ibland.

Ska träna ikväll, har blivit så frisk så ja tror ja kan springa, ska svälja lite panodil snart , ja kmr få huvudvärk för ja känner att det är påväg. haha. men jag måste träna. måste måste måste måste måste måste måste.
Jag vaknade i lördags och funderade vad jag egentligen höll på med. jag tränar inte? jag är trött hela tiden, men det var för att ja var sjuk , men NU IKVÄLL ska jag träna, med mitt fina lag. och jag trivs så bra.
Börjar iallafall träningen ikväll med att springa, ska leta och titta om jag hittar någon ipod eller något här hemma.

Filip är i luleå, haha, men han kmr typ förbi träningen ikväll å lämnar nå kläder, sen, ikväll blir det att sova för mig. jag ska sova sova. träna träna.
eat sleep cheer - repeat


jag saknar dig, syster min. <3

Kommentarer
Postat av: elin

jag saknar dig också bästavän, vi måste hitta någon dag att umgås på! :*<3

2010-09-13 @ 21:56:29
URL: http://elinst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0